If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не знам аз ли неясно говоря, вие ли на луди се правите Тоя лаф че нещо струва толкова за колкото го продадеш/купиш звучи много добре, ама реално е безмислен. Нещо струва толкова колкото определи пазара за него. Което е горе долу това за което вие говорите - гледа се на колко пари се прави сделката. Само, че не се гледа една отделна сделка, а се гледат всички сделки и се взема средната цена
Ако купиш като на Явор за 30 000 лв, щеше да значи че струва толкова ако беше една единствена. Ама тя не е - има много други такива коли, които с транспорта до БГ ще ти излязат около 15 бона Значи средната цена на такава кола е 15, независимо че ти си дал 30
Както и обратното. Ако си я взел за 30 и ми я продадеш на мен за 5, щото примерно някой я завещал на любовницата си, тя няма да струва 5 щото щото ако искам да купя втора такава никъде няма да намеря за 5 и пак ше трябва да се бръкна за средно 15 бона
Е за тва ви казвам, че тва са алабализми - струва колкото определи пазара, което все пак е няква средна цена от всички сделки - смятам, че простата математика надделява над единични истории "ама той на братовчед ми комшията купи такава за толкова"
[/COLOR]
Аз лично след огледи съм обявил много коли за гробник, но нито една от тях не е било заради счупена броня и сгънат калник
А тва че в БГ мнозинството купувачи като минат над 10 бона си казват, че тва вече са много пари за Алфа и по-добре да си вземат най-евтиния мерцедес за тия пари, аз лично не го разбирам... но тва е съвсем друга тема. И факт е че това води до ограниченото предлагане на свестни италианки
Правилно разсъждаваш, но тези мисли важат когато има някакво разумно количество сделки. А тука при 159ките понеже такова няма, се прави манипулация на пазара (и от двете страни ) едните казват какъв е кенеф, другите обратно колко извънземна била. Та това е причината, не е виновен форумът сам по себе си. Но поне е забавно за четене
Радвам се,че те "кефЪ" ! 2.5д не са никак малко,нито ги карат или са карани по-малко! Съвсем друго исках да кажа. Както и да е! Темата е съвсем друга,както и марката ,за която става дума!
Да видим фактите в момента на пазара:
общо 6 обяви за Bmw 325
общо 94 обяви за Bmw 330
Викаш ако дойдат 10 турбини от 330 и 1 от 325, то тия 325-ци са по-здрави. Да, да, страхотна логика.
Абсолютно същата логика, че си видял в някой си сервиз 5 БМВ-та и само една 159-ка, значи 159-ката е по-здрава.
Да видим фактите в момента на пазара:
общо 6 обяви за Bmw 325
общо 94 обяви за Bmw 330
Викаш ако дойдат 10 турбини от 330 и 1 от 325, то тия 325-ци са по-здрави. Да, да, страхотна логика.
Абсолютно същата логика, че си видял в някой си сервиз 5 БМВ-та и само една 159-ка, значи 159-ката е по-здрава.
колега, не може да не знаеш че 325де се появяват мн по късно от 330д. Нормално е да са по-малко...
колега, не може да не знаеш че 325де се появяват мн по късно от 330д. Нормално е да са по-малко...
A случайно да знаеш, че филтъра ми, който съм направил и дал резултата от него е от 2006-та, когато излиза 325 точно, за да не хващам тая огромна разлика от 2 години.
Гледайте сега, тука честно казано и двете страни са прави Факт е че колежката Бела иска за 8 бона да си купи кола която реално струва 15 хиляди лева. Така, че за парите които дава претенциите й са малко много да. Ако иска да купува кола с тия изисквания ше трябва да нагласи 15-20 К, или пък 25 и да ходи да вземе оная пазарджишката дето е на 30 К и на 3 години, още в гаранция
Ако някой не вярва, че такава кола струва 15 бона - за справка колата на Явор, човека току що я показа в темата и каза колко му е излязла
Факт е обаче, че и обратното е вярно. Тука дори да си склонен да дадеш повече пари и да си ги нагласил, особено пък за италианска кола, е много трудно да намериш кола която да е по-хубава от тия дето са за по 8 хиляди, щото джамбазите внасят само кенефи.
За това естествено не са виновни само търговците, които за да напраят печалба купуват разни бракувани бангии от Италия, дето там няма да минат преглед.
Виновни са също и купувачите, щото като търсиш коли за по 8 К, търговците ше ги внасят за по 8, никой няма да се набута да вземе 5 годишна Алфа дето после с табелата 20 бона да му краси автокъщата година и половина
Така че проблема в ограниченото предлагане на по-добри, по-запазени и по-нови италиански коли тука е двустранен - и в търговците и в купувачите
Тъй че съвсем е вярно, че ако ше искаш хубава кола тряба да нагласиш по-дебела пачка и да палиш за чужбина да си я земеш от някой собственик който може да ти покаже таз кола как е подържана. На Горубляне няма да я намериш
Ако пак някой не вярва - пак за справка колата на Явор, човека току що я показа в темата и каза как и от къде я е купил
Безсмислено е да се хабиш, потърси темите, в които ми обясняват какъв балък съм, че съм си купил запазена и гледана 166 за 8800 лева вместо скрапер за 5000.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Безсмислено е да се хабиш, потърси темите, в които ми обясняват какъв балък съм, че съм си купил запазена и гледана 166 за 8800 лева вместо скрапер за 5000.
Хаха, то верно си същата будала като мене!
Наздраве по този повод!
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
троика дизел на бмв има само една по слаба част,не че се троши постоянно,ма е заподозряна винаги,че може да ритне камбаната ,и това е шаибата на вала,турбото си кара 300 000 км,без ядове ,ма сега масово се вкарват тези коли,а те са на тези километри,затова ги рециклират масово.БМВ не пати,от турбо,рена,пежа разни,там е тегаво.
троика дизел на бмв има само една по слаба част,не че се троши постоянно,ма е заподозряна винаги,че може да ритне камбаната ,и това е шаибата на вала,турбото си кара 300 000 км,без ядове ,ма сега масово се вкарват тези коли,а те са на тези километри,затова ги рециклират масово.БМВ не пати,от турбо,рена,пежа разни,там е тегаво.
Не е само при 3 литровия. При всички дизелови БМВ-та идва момента, когато трябва да смениш демпферната шайба.
Да бе, разбрахме, че са баси извънземните автомобили, че първите 500000км още се разработват и са на светлинни години от 159 и кво? Да продаваме 159-ките за по 3-4 бона и да се мятаме на БМВ?
Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Да бе, разбрахме, че са баси извънземните автомобили, че първите 500000км още се разработват и са на светлинни години от 159 и кво? Да продаваме 159-ките за по 3-4 бона и да се мятаме на БМВ?
Ми да,действайте !!!!!!!!
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment